• Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Mail
Lean2Succes Academy
Lean2Succes
  • Welkom
  • Resultaten
  • Trainingen
    • Inschrijven STAP-budget
    • Lean Kennismaking
    • Lean White Belt
    • Lean Yellow Belt
    • Lean Green Belt
    • Lean Black Belt
    • Lean Yellow Belt E-learning
    • Scrum Master
    • Scrum Product Owner
    • Weg Met Werkdruk
    • OGSM Training
    • • Welke lean training past bij jou?
    • • Internationale Certificering
    • • Wat levert een Lean training op
  • Consultancy
    • Procesoptimalisatie
    • OGSM opstellen
    • Klantarena Organiseren
    • Lean Organisatie Scan
    • Online Diensten
    • Boostcamps
    • Gratis Lean Consult
    • • Wat is Lean?
    • • Waarom lean?
    • • Het Lean ABC
  • Blogs
  • Over ons
    • Beste Opleider van Nederland
    • Lean2Succes in de media
    • Accreditaties en keurmerken
    • Het team
      • Pieter van Sligtenhorst
      • Ed Cramer
      • Ed Slatman
      • Ad Honders
      • Reineke Hofstra
      • Ruud Keizer
      • Jasper Zaal
      • Niels Loose
    • Klanten
    • Word jij onze nieuwe collega?
    • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
  • Welkom
  • Resultaten
  • Trainingen
    • Inschrijven STAP-budget
    • Lean Kennismaking
    • Lean White Belt
    • Lean Yellow Belt
    • Lean Green Belt
    • Lean Black Belt
    • Lean Yellow Belt E-learning
    • Scrum Master
    • Scrum Product Owner
    • Weg Met Werkdruk
    • OGSM Training
    • • Welke lean training past bij jou?
    • • Internationale Certificering
    • • Wat levert een Lean training op
  • Consultancy
    • Procesoptimalisatie
    • OGSM opstellen
    • Klantarena Organiseren
    • Lean Organisatie Scan
    • Online Diensten
    • Boostcamps
    • Gratis Lean Consult
    • • Wat is Lean?
    • • Waarom lean?
    • • Het Lean ABC
  • Blogs
  • Over ons
    • Beste Opleider van Nederland
    • Lean2Succes in de media
    • Accreditaties en keurmerken
    • Het team
      • Pieter van Sligtenhorst
      • Ed Cramer
      • Ed Slatman
      • Ad Honders
      • Reineke Hofstra
      • Ruud Keizer
      • Jasper Zaal
      • Niels Loose
    • Klanten
    • Word jij onze nieuwe collega?
    • Nieuwsbrief
  • Contact

Klanttevredenheid verhogen

Klanten zijn het bestaansrecht van je organisatie, daarom is het van belang om de klanttevredenheid te verhogen. Ontevreden klanten kunnen leiden tot veel ellende:

  • Ontevreden klanten nemen minder af, of erger nog: ze gaan weg.
  • Ze delen hun negatieve ervaringen met anderen.
  • Ze klagen over de dienstverlening. Hier op reageren kost tijd en geld.
  • Medewerkers raken gedemotiveerd van ontevreden klanten, je haalt immers minder voldoening uit je werk als het niet gewaardeerd wordt.

Klanten kunnen ontevreden zijn over te late levering, fouten bij de levering of te lange wachttijden.

Uiteindelijk leiden ontevreden klanten tot vermindering van de winst. Genoeg redenen om ervoor te zorgen dat je de klanttevredenheid verhoogt, de Lean-methode kan hiermee helpen. Ben je nog niet bekend het de Lean-methode? Maak dan gratis kennis

Het belang van het verhogen van de klanttevredenheid. Wil je meer tevreden klanten? Maak gebruik van de Lean-methode

Hoe zorg je voor tevreden klanten?

Lean is een filosofie die al meer dan 60 jaar succesvol wordt toegepast in allerlei verschillende sectoren. De filosofie richt zich op het centraal stellen van de klant. Elke medewerker in de organisatie moet precies weten wat de klantwens is en hoe hij hier invulling aan kan geven. Daarnaast verbeteren de medewerkers hun manier van werken continu om beter aan te sluiten op de wensen van de klant. Klantfeedback wordt direct verwerkt en elke fout wordt maar 1 x gemaakt.

Waar werkt dat dan?
Een organisatie die moeite had met het tijdig leveren van haar producten hebben we mogen helpen het proces te verbeteren. Hierdoor werden de producten op de afgesproken tijd geleverd, wat een enorme boost gaf aan de klanttevredenheid.
Een Servicedesk die de incidenten veel sneller op kon lossen en vragen sneller kon beantwoorden met behulp van Lean, leverde vele tevreden klanten op die beter en sneller werden geholpen.

Eén van de gevolgen van de Lean-methode is dat de klanttevredenheid wordt verhoogd.
Wil je meer weten over wat Lean precies is, lees dan hier verder.

Wil je zelf ervaren hoe Lean werkt en een goed beeld krijgen van wat Lean voor jouw organisatie kan betekenen? Kom dan naar onze Gratis Lean Kennismakingstraining. Of neem contact met ons op. Je bent van harte welkom.

Wat is Lean?

Lees meer over Lean. Ontdek waarom Lean voor veel organisaties een meerwaarde heeft.

Lean Kennismaking

Kom naar onze kennismaking sessie en ontdek gratis wat Lean voor jou en jouw organisatie kan betekenen.

Neem nu contact met ons op voor meer informatie!

Wij praten graag met je verder over de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Nieuwsbrief



    Ik wil regelmatig de nieuwsbrief ontvangen

    Actueel

    • Wat is Lean?
    • Verhoog de klanttevredenheid!
    • Verkort de doorlooptijden!
    • De beste incompany trainingen
    • Lean voor de overheid
    • Verhoog je werkplezier
    • Weg met werkdruk in het onderwijs
    © Copyright 2018 - Lean2Succes   |     Privacy     |     Algemene Voorwaarden
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Mail
    • Welkom
    • Resultaten
    • Trainingen
    • Consultancy
    • Blogs
    • Over ons
    • Contact
    Scroll naar bovenzijde